åheej

Hade inte mycket tid på mig efter skolan idag, hade bråttom iväg på att va vikarie på en dansgrupp. Så goa barn! Iaf, hann inte ta någon outfitbild, och sen satte jag ju på mig danskläder. Orkar jag byta om när jag kommer hem sen? Svar: nej. Funderar på att fra på mig dom kläderna typ imon och fota. Får se hur det blir. Efter jag kom hem från dansgrejen åt jag, och sedan var jag och pappa ute på promenad. Mysigt! Nu ska jag alldeles strax sova. Imon är det freedag, weej! Veckorna går verkligen sjukt fort. Något av ett läsarrekord idag också, like! Puss på er!!


Kolla mitt linne! Jag kanske har visat det förut, men jag gillar det. Det står Bali på, och mamma köpte det på mammas och pappas jordenrunt-resa. Det kommer alltså från Bali. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0