kvällsinlägg

Nu ska jag alldeles strax släcka..orkar inte vara så strött som jag alltid är på morgonarna.
För övrigt har jag gått o blivit kär i gossip girl. Jag har aldrig följt det i sträck utan bara kollat någor avsnitt här och där om det har visats på TV:n. Nu har jag kommit ett par avsnitt på fjärde säsognen och jag har veerkligen fastnat. Nu ska 90210 komma igång snart igen också. Längtar!
Antar att det är här en dagens outfit skulle ha kommit upp..tänkte fota en men tog på mig sovkläderna utan att tänka på det och nu orkar jag lixom inte byta om..men jag hade iaf mina skinnbrallor, vit skjorta o militärgröna skor på mig idag. Istället får ni två bilder på pizza från espaaña. För bövölen vad gott det hade vart nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0