home sweet home

Hej! Förlåt så himla mycket för den dåliga bloggningen. Det finns en förklaring. Jag har varit i Sälen, Kläppen i fem dagar med min familj. Sjukt mysigt o kul, och vi hade rätt mycket sol o bra skidåkning. Det är så att mina föräldrar har fått för sig att det blir mycket större inbrottsrisk om man skriver att man är borta, och det kanske dom har rätt i, men det gjorde ju så att jag inte alls kunde blogga lika mycket, jag hade ju velat skriva myycket oftare och lägga upp fina bilder osv osv. Men nu blev det såhär, och det kommer komma upp bilder från veckan. Nu kommer bloggningen bli som vanligt igen! Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo det är bra här fast ont i ryggen :(

Vad gör du nu? Jag ska äta lunch (är i skolan)

Kram

/Lena

2012-02-17 @ 10:34:58
URL: http://johanssonbruden.blogg.se/
Postat av: annie

sv; haha yes, den längst ner är en morgonrock :), alla dom där outfitsen är jätte billiga också

2012-02-17 @ 12:18:34
URL: http://aldrigannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0