fullproppad helg

Hej! Nu har är jag hemma, för första gången på evigheter känns det som. Nej men jag var ju borta nästan hela veckan och sen var jag hemma en dag sen åkte jag igen...hehe. Igår var vi och åkte skridskor på noltorps-isen. Det var sjuukt härligt väder och man kunde ha bara tröja. På kvällen var vi alla hemma hos juliano, det blev hyfsat sent innan de sista gick och sen sov alla vi tjejer där. Idag gick vi upp i god tid o drog till gbg o shoppa, så nu har jag en massa nytt att visa er! Wiieee! Sen hade vi lite myskväll hos julia igen med melodifestivalen o film. Imorgon kommer kusinerna hit och jag ska dansa. Ja, det var väl denna helgen. Nu ska jag sova, puss på eer!
en något oseriös bild på mig o julia idag inne på paprikaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0