warm breeze

Igår: sommar. Idag: höst. Det är sjukt, igår kunde man gå runt i shorts och linne hela dagen, det var tillomed ljummet på kvällen. Idag ööser regnet ner NONSTOP...Jaja. Sitter nu och trycker i mig en såndär färdig matportion, typ findus ni vet. Kanske inte höjdpunkten på min mathistoria men vad gör man..Haha shiit vad dystert mitt liv låter. Då kan jag muntra upp detta inlägget med att det faktiskt hittils har varit jäkligt kul att på gymnasiet. Alla är liksom på en och samma plats, och klassen verkar grym och vi har musik heela tiden, haha. Ska förresten ha vårt första 'gig' idag på föräldrmötet. Mohaha det ni!
Nu får ni lite bilder jag fotade igår. Tog outfitbilder också som kommer dyka upp. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0