godnatt

Oj. Insåg just att jag satte datorn på viloläge, och nu har jag lagt mig..woopsie. Är så jäkla trött. Jag hade fixat för ett inlägg med nån bild på mig själv just nu, plus foton på det jag shoppade häromdan.. Men precis när jag skulle göra inläggen kom mormor o morfar. Så vi får vänta med det, o jag moblbloggar ist. Det har haft en väldigt mysig kväll här med mammas sida av släkten. Kräftskiva! Muums o mys! Förövrigt så kan det bli tight med tid för bloggning imon, ska sälja aftonbladet, ha dansgruppen o sen dansa själv. Så det kan bli lite knapert. Just so u know! Hoppas ni sover gott, puss!

Kommentarer
Postat av: annsoh

ja jag torr det :D

2011-09-25 @ 02:52:50
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0