leedigt

Hej!

Nej, vi har inte fått sommarlov än, bara ledigt tills på tisdag. Men det är såå gött!
Hursomhelst, dagen har varit underbart bra. Det känns verkligen inte som att jag var i skolan i förmiddags, men det kan ju bero på att vi slutade 12. Efter det hängde jag, julia, karin o viggan på min altan. Vi solade, pratade och hade det allmänt gött. Vi tog sjukt mycket bilder men inte en enda kändes så kul/schysst att lägga upp här. Sen var en liten sväng på stan, och på kvällen var vi + erika o lollo på bio, The hangover 2. Skitrolig! Visst, den var lite väl lik ettan men det gör liksom inget, askul ändå!


en liten bild på dom goa grabbarna

Nu ska jag sova, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0