überbra



Heej!! Har precis käkat lunch, pastasallad. Muuums! Det är ca 26 grader i skuggan, huur gött?

Har inte uppdaterat på ett tag, jag vet det. Men jag kan tala om att det har varit måånga mysiga kvällar med måånga mysiga människor!! Vi har grillat, myst, chillat, pratat, skrattat och haft det grymmemysigt hur många kvällar som helst nu. Nu när jag inte har bloggat har jag ju också hunnit med att sluta skolan, vilket var väldigt skönt och väldigt sorgligt. Jag har kommit över det nu dock! Haha.

Inatt sov julia här, vi har suttit och kollat på 90210. Bästa serien eveer! Men nu har somsagt solen kikat fram, så jag ska nog slänga på bikinin. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0