peppad

Hej! Kom hem för en timma sen från karen. Mycket mysig kväll med god mat o musik!
Ibland blir man peppad att blogga, t.ex. av att läsa andra bloggar, tidningar eller prata med vissa personer. Jag blir sjukt peppad att shoppa, blogga, sminka, styla och allt sånt som jag älskar när jag är med petro. Hon var med ikväll, så nu är jag peppad att börja blogga, så får vi se hur det går allt eftersom! Här får ni kvällens outfit i några halvkassa bilder. Åhh längtar till det blir lite goare väder så man slipper alla mörka outfits-bilder i mitt rum..just nu är det storm ute..haha. Tröjan köpte jag för ett par dagar sedan o armbandet fick jag av mina pääron i julklapp. Bilderna gör inte riktigt tröjans färg rättvisa, den är lite starkare irl.
tröja - cubus, jeans - cubus, halsband - mormors gamla, armband - monki
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petro

Bajs snyggt!

Btw tack för länkningen sötnos :)

2012-01-05 @ 20:44:43
URL: http://fashionnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0