andas ut

Hej! Vilken dag. Var ju sjuk igår, men idag mår jag bättre så jag gick till skolan. Vi hade några vanliga lektioner, men efter lunch drog vi till globen för att uppträda för niorna där och visa lite från estetprogrammet liksom. Så vi var några stycken som sjöng och spelade. Jag sjöng if I ain't got you, och mina lärare kompade på gitarr o piano. Gick faktiskt bra, var sjuukt nervös innan på förmiddagen. Efter skolan fotade oliver i min klass mig och louise i medias fotostudio. Det var jättekul, och jag längtar till resultatet. Nu ska jag kolla klart på big brother. Ha en bra dag!

jag just nu. hade inte denna tröjan egentligen idag, utan bytte till den inför "plåtningen". kanske kommer outfit sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0