nattinatti

Hej. Har hadt en ganska proppad dag idag, eller i alla fall för att vara söndag. Började med att jag var och kollade på tjejerna när dom spelade match, (asgrymma), sen var jag hemma och åt, sen hade jag min dansgrupp (4-5 åringarna, gick myycket bättre idag än sist! wihoo), sen var jag hemma en sväng, på kvällen dansade jag själv och sen var det idol. Okej, kanske inte såå proppad dag men för att vara mig så var den det.. Jaja nu ligger jag i sängen och ska sova, skola imorn ju! Mobilbloggar så det blir tyvärr ingen bild. Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: paulina

tack ska du ha sötnos :)

hoppas allt är bra med dig :)

kram

2011-09-19 @ 22:24:19
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0