Mobilblogg

Hej! Har lagt mig nu, ville bara uppdatera er lite om läget. Så here we go: Hade en väldigt mysig dag idag. Var på stan med louise och fick ääntligen shoppa loss lite, känns otroligt skönt, haha. Gud vad töntig jag är. Men jag taggar fortfarande järnet för en rejäl shoppingdag med tjejerna i gbg nästa vecka. Hoppas den blir av. Det kommer upp bilder på dagens köp. Imorgon får jag räls på underkäken. Shiit!! Men det blir nog bra. Imon är det fredag, gryymt skönt! Vi får snart våra datorer i skolan (hoppas jag). Läängtar! Vi esteter flyttar snart in i det nya huset. Det blir nog också toppen. Jag har rethosta. En ny sofis mode ligger o väntar på mig, och jag har ett sprillans nytt (för mig iaf) avsnitt av 90210 att kolla på. Det var robinsson idag. Hoppas moa går vidare i idol imon. Det var allt för mig ikväll, pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0