dränkt kissemisse

Först vill jag bara säga: bli inte rädda för rubriken, ingen riktigt katt. Bara jag. Kommer till det.

Faasiken! Jag tänkte ju ta några outfitsbilder förut idag, men när jag skulle cykla hem från mickis bestämte sig regnet för att ösa, verkligen öösa ner. Hej dränkt katt. Så den dagens som kommer upp sen är en liten specialare..haha.
Förövrigt mina vänner, börjar mitt rum bli klart nu. Ska bara låta spegeln och stolen som pappa målat torka, och hitta en fin kudde till mon fåtölj. Så jag hoppas på att kunna lägga upp före - och efter - bilder snart här på bloggen. Det ni!

Om en stund börjar idol, killarnas kväll ikväll. Många grymma i år! KRAM


en av alla före - bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0