west side story

Hello my friends! Kom hem för en stund sedan från west side story på operan med klassen. Den var riktigt bra! Innan fick vi en visning backstage, tror jag uppskattade den mest.. haha. Asfreeckt ju! Vi åt på paprika i nordstan, orkade typ hälften..Somnade nästan på bussen hem, satt med hörlurar och mysig musik som håkan, adele, coldplay, kent osv i mörkret. Nu har vi gjort iordning oss (louise sover här) och ska snart sova. Sovmorgon imon till tio, awsoome!
Försökte ladda upp outfitbilder, men är det bara jag eller kan man inte sätta in ett minneskort i mac? Iaf, what am i supposed to do? :( haha jaja...än så länge får ni nöja er med en liten tjuvkik på dagens med otroligt bra kvalitét.
här ser ni lite bättre att håret är av!

Kommentarer
Postat av: JULIA

elin elin..du behöver en sladd! det kommer funka kanon då :D annars kanske du kan byta tillbaka till din o min älsklingsdata och ladda in bilderna! den som gillar mig så mycket, speciellt mina skolfoton när jag är ute och vandrar :D<3 PUSS

2011-10-26 @ 13:41:02
Postat av: isabelle

riktigt snygtg!

2011-10-27 @ 22:43:47
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0