livet

Nydushad, ny sovt-shirt, nya lakan, sov morgon till halv två imorgon. Detta är livet det! Jag har inte uppdaterat er så bra i helgen, jag vet. Men jag kan säga att det var en go kväll med goa människor i fredags, igår köpte vi typ dom sista sakerna till mitt rum, sen var jag o mickis o bowlade, vi åt ute o sen hyrde vi film. Riktigt mysig kväll! Idag har jag sålt aftonbladet, kollat på handboll, jobbat (danslärare) och dansat själv. Jo men en lyckad helg måste jag säga! Myysig. Nu ska ja sova, puss på er! Btw, Blogg.se appen krånglar fortfarande (för mig iaf) så det funkar inte med nån bild.

Kommentarer
Postat av: isabelle

du har fortfarande inte svarat på en kommentar jag skickade, skulle vara tacksam om du gjorde det!^^

kram

2011-10-10 @ 22:02:54
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0