5/11

Hej på er! Gårkvällen var supermysig! Vi var på fredagsmys och kollade idol m.m. Jag rös i hela kroppen när moa sjöng. Man kan ju inget annat än att jubla. Här har vi gäster, alla drog precis till stan så jag har huset för mig själv. Freedoooom! Haha...skojja. Ikväll ska vi till ida! Och surprise surprise, halloween tema blire! Har ju vart borta hela lovet så jag har inte klätt ut mig, är rääätt taggad...hihi.
Hursomhelst, hade gärna börjat ladda upp lite bilder här nu från españa, men jag har inte fått det att funka med att ladda upp bilder från kameran till datorn.. Så nu ska jag sätta mig och bläddra lite i min användarhandbok för kameran. Ha det bra så hörs vi lite senare förhoppningsvis med lite roliga bilder! PÖSS

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: åh tack så mycket finafina du! glad jag blir :'D

2011-11-05 @ 14:29:09
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

kul att du tycker det :)

2011-11-05 @ 14:37:54
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0