sunnyday

Hej!

Idag har det varit sjukt varmt och skönt verkligen! Underbart.
På eftermiddagen hade jag sånguppvisning, gick faktiskt över förväntan måste jag säga. Efter det köpte jag, mamma, pappa o alma varsin glass. Mys! Jag provade på den där Ben & Jerry på pinne, peanut något. Det var vääldigt god, men lite för söt för min smak..känner jag nu iaf.
Nu kommer lite bilder på mig jusse och julia från lunchrasten idag, vi köpte varsin sallad och myste i gräset på en park, otroligt mysigt! (bilderna är tagna med mobilkameran)


uuunderbart!

tjejer, hoppas det var okej att jag la upp dom här bilderna.

Nu mååste jag verkligen sova! Men först gör jag att tidsinställt inlägg som kommer upp imon om dagens outfit. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0