Hej!

Här kommer jag blogga i fortsättningen. Är precis klar med bloggen, dock har jag inte fått till lite småsaker än som visningsbild och beskrivning. Därför tänkte jag att jag gör en liten beskrivning här istället!

Jag är en glad, 15 årig tjej som bor i den mysiga staden Alingsås. Jag brinner för mode, att sjunga och musik. Mest av allt älskar jag att vara med mina vänner och min familj. På min fritid (förutom att jag är med mina vänner och familjen) shoppar jag, sjunger, dansar, läser andras bloggar, spelar musik, fotar och en massa annat skoj. Här kommer ni få läsa om allt det där! Hoppas ni trivs. Kram!


Kommentarer
Postat av: Nina

:) bra blogg

2011-03-22 @ 18:53:31
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0