mini-korv

Hey folks! Sitter och kollar på 90210, är på tredje säsongen nu..shit, vet helt seriöst inte vad jag ska göra när det är slut...

Var en sväng på stan förut med tjejerna, fikade och kikade runt lite. Mår mycket bättre idag, peppar peppar. Sjukt kul att träffa dom var det i alla fall! Dock var inte alla med så jag längtar fortfarande efter några..hihi. Nu sitter jag som sagt och tittar på 90210, och proppar i mig godis som jag köpte förut. Eller ah, proppar och proppar..småäter lite. Jaja, det var inte ens viktigt. Haha, hör av mig sen goodingar!


syns knappt men det är en sån där godis korv jag håller i handen...


Kommentarer
Postat av: isabelle

älskar din tröja! har en liknande fast stickad, det är så snyggt med pippa tröjor överhuvetaget! :)

2011-07-25 @ 15:29:29
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0