top gun

Hej på er fina! Asså förlåt verkligen för att ja gär så urusel på att uppdatera, antar att det har varit lite mycket nu så jag har inte tänkt mycket alls på bloggen. Har i alla fall precis kollat på top gun och ätit vaniljglass med hemmagjord chokladsås.. Slutade tjugo i elva idag, så det har vart en sjukt skön dag. Ska göra mig lite att äta, sen kolla elsas värld och läsa i min nya tidning jag fick i paketkalendern imorse, chic. Mys! Sen ska jag lära mig en visa, som stjärnor små. Ska sjunga upp den imon som ett terminsavslut. Ska även sticka ut med lite jultidningar. Hoppas ni har en grym måndag! Jag tycker att det är så sjukt mycket lättare att kliva upp på morgonarna nu när det är julkalender, (årets julkalender <3) och så är det fem dagar kvar till julafton! Helt sjukt mysigt. Men samtidigt stressigt, är inte klar med julklapparna på långa vägar. Köpte förresten en jul/nyårs klänning häromdagen. Det kommer komma upp bilder på den! Nej nu babblar jag för mycket. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elvira Arnstrand

Vad har du valt på jultidningarna?:)

2011-12-19 @ 17:53:20
URL: http://elvirasfoto.devote.se
Postat av: louise

vi gillar babbel <3

2011-12-19 @ 22:18:16
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0