blogglusten tillbaka, WEHOO

Vet ni vad jag kom på? Jag har inte ens berättat vart jag har varit nu i en vecka, hehe. Jag har varit på Gotland med familjen! Och det har varit hur mysigt och bra som helst.
I alla fall, tänkte visa er vad jag har på mig idag. Fotade lite vad jag hade på mig på Gotland så det kommer dyka upp lite outfits här framöver. Det kommer även lite bilder på det jag fick med mig hem från gotland och somsagt bildbomb från semestern. Och en sak till! Nu har jag blogglusten tillbakaaa! Det börjar bli höstaktigt ute (hur lite jag än vill måste jag ändå erkänna det) och jag är sjuukt shoppingsugen, vill köpa lite höstkläder inför skolstart osv.. jaja, PUSS!



jeans - ginaticot, t-shirt - sportshopen, skärp - mammas gamla, tröja  monki, klocka - second hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0