SUN SUN SUN

Hej kompisar!
Det har varit vääldigt dåligt men bloggning det senaste, i know. I fredags myste jag med goa tjejer, kollade på så ska det låta och offside. Hihi. Igår förmiddags åkte vi till mormor och morfar och stannade där tills idag. Väldigt mysigt! Idag har jag solat, dansat, hoppat på studsmattan, ätit glass, solat mer, cyklat i bara linne (?!) och njuutigt. Det har varit mycker sol i helgen, nästan sommar..ÄLSKAR'T!!

Nu ska jag kolla på stockholm-båstad med mamma, sen ska jag försöka somna i tid, nationella imon. Ska göra ett tidsinställt inlägg med mina outfits från i torsdags och i fedags, fotade dom men hann aldrig lägga upp dom. Puss på er!!


bilder från i eftermiddags

Kommentarer
Postat av: iiissa☮

ser riktigt gött ut :)

2011-04-10 @ 23:36:39
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0